lauantai 3. joulukuuta 2011

On joulu on joulu on joulu

... Ei se ihan vielä ole, mutta on sentään jo joulukuun kolmas päivä, nimipäiväni. Joulukalenterit ovat jo alkaneet, partiolaisten adventtikalenteria on mennyt jo kuusi luukkua, suklaakalenteria kolme ja joulusukkaa 1. Kyllä, luit aivan oikein minulla on kolme joulukalenteria ja olen 17. Mutta minä vain rakastan joulua.

Huomenna alkaa kahden päivän itsenäisyyspäivävapaa. Olenkin odottanut sitä, sillä ei ole oikein ollut aikaa rentoutua juuri yhtään. Viksun deadline oli maanantaina ja nyt on sitten ollut englantia, ruotsia, kemiaa ja filosofiaa. Torstaina oli tanssiaiset, mutta nekin kestivät vain pari tuntia. Ruotsista on jäänyt paljon tehtäviä rästiin, yhteiskuntaopin ja englannin kokeet painavat päälle ja maantiedon koekkin on jossain vaiheessa.

Maanantaina pääsee itsekin ostamaan jotain pientä kivaa kaikille muille joulusukkaan. Ajattelin myös ostaa parille päivöliinikaverilleni joululahjat sekä 100 cm pitkän pyöröpuikon kokoa 3,5 mm, jotta voin kokeilla kaksi sukkaa yhtäaikaa varpaasta varteen tekniikkaa. Se kuulostaa todella kivalta. välillä onkin kiva neuloa, jotain muuta kuin lapasia. Olen tehnyt varmaan 7 erilaiset lapaset lyhyen ajan sisällä. Toisaalta minun pitäisi tehdä yhdet villasukat ja kaksi mekkoa valmiiksi, mutta ne ehtii myöhemminkin.

OHO. Tajusin juuri että kello on 20 yli kolme. Tuntini alkoi 20 minuuttia sitten... Pitäisiköhän jaksaa mennä sinne? Pakko kai vaikkei kyllä yhtään huvittaisi.
Domino.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti